Sunday, 30 October 2011

kEnangan terInDah bersAma MylovE

*surat cinta yang amat bermakna bagi ejon dari Gf ejOn Azah adira*
*surat cinta paling terbesar yanG ejon pernah Terima*


SAYA SAYANG AWAK SELAMANYA^^,..e2 lah ayat yang terpapar paling besar at surat cinta yanG ako pernah miliki dari pemberian seorang Gf ako,Azah adira^^,..Surat cinta e2 sunGGu bermakna bagi ako bila ako kesunyiaan,bila ako miss Gf ako..memanG tak dinafikan tak pernah ako sayangkan gf ako cintakan gf ako sebelom niehh macam mana ako mencintainya & menyayanGi Gf ako yang sebelom ini..sejak ako mendapat surat cinta dari Gf ako,ako bertuah  & ako rasa cinta ako betol-betol kali Ini..bukan macam dahulu sekadar memainkan perasaan wanita yang menCintai ako..Azah adira yang menGajar ako erti cinta yang sejati serta cinta yang ikhlas..ako cuba untok mendalami erti cinta sejati dan menCintai dea seikhlas-ikhlasnya,ternyata ako boleh ..ako boleh..ako boleh menCintainya seikhlas hati ako,bukan menCintainya kerana rupa,harta,keistimewaannya,tetapi ako mencintainya kerana ako tahu ako tahu hatinya baik and jujur hendak berkawan ngan ako..first2 ako memang aGak memilih,tetapi selepas firstime ako dengar suara dea,hati ako mula tertambat..bukan setakat tertambat,tetapi turut terikat..tetapi ako belom lihat wajah dea laGi,selepas uhh hati ako mula berkata ,walau apa pon wajahnya,ako tetap terimanya ngan hati yang terbuka...dipendekkan cerita,ako bertemu first accOunt facebook dea,and ako lihat bertapa sweetnya dea,bagI ako dea cantIk canGGat-sanGGat..berkawan dalam waktu yang singkat,ako teros menjalinkan hubunGan bersama Beliau..In relationshIp with Azah Adira,allah jEw tahu perasaan ako time e2..bahaGia tak terkata,tak pernah ako couple bersama Gadis yanG lemah lembut,manja,ambil berat,penyayanG,memahami,satu kepala,and pandai melayan kerenah akO selama akO berkenalan nGan nya..ako bahagia sesanGGat mengenalinya,setiap hari ako bahaGia bersamanya,dan kami tidax penah berGadoh lagi selama berHubunGan,e2 yanG dikatakan,sama-sama memahami..ako tak pernah rasa sebeGini rupa sebelom ini..tetapi cinta yanG ikhlas membuatkan aKo mendapat kebahaGiaan yang sebeGini bersama gf ako Azah adira^^,...setelah lama kami tidax berjumpa,akhirnya kami berjumpa baru-baru ini pada tarikh 28/10/2011,ako perGi menGambilnya at uptown,ako berjalan bersama bestfriend ako,tetiba ako ternampak seoranG Gadis yang memakai BeG galas macam mana Gf ako memakainya,cantIk canad-canad...tetiba ako perasan di depan Gadis e2 Ada anak menakan Gf ako,sambil perlahan jalan kehadapan,ako macam tak percaya yang memakai bEG serupa nGan gf ako e2 memanG Gf akO,dea cantik canad-canad bagi akO pada malam itu kerana firts time dea memakai tudunG shawl..hati ako ja tahu apa perasaan ako ketika itu,ako hendak berjumpa gf ako pon sebab ako tak pergi ke tempat kerja,ako buat keputusan untok berjumpa Gf ako daripada perGi ke kerja..ako kuar bersama gf ako dan 3 oranG kawan ako,bestfriend ako..tetapi Gf ako berasa aGak takot sebab ako bawak kawan2 ako yang muka dioranG agak Ganas2 belaka.. Gf ako masih was-was denGan ako coz ako seorang yanG playboy dahulu,tak mungkin playboy tak pernah merosakkan perempuankan..tetapi ako bukan sedemikian rupa..Gf ako takowt ako bawak kawan2 ako coz dea takowt ako ada ada niat jahat,inGin merosakkan nya,menCemarkan maruahnya didepan kawan2 ako,..tetapi selepas dea menGenali sorang demi soranG perangai kawan-kawan akO,dea tahu kawan-kawan ako & ako bukan macam dea sanGka,ako syukur canad-canad coz dea dah mulai percayakan aKo sekaranG..malam itu sunGGuh bermakna bagi akO..mesra sanGGat-sanGGat malam uhh..tak pernah ako bermesra-mesra sebegitu sebelom Ini bersama-sama gf ako sebelom ni...kami bermesra sehinGGa tidak hiraukan seoranG pon yanG lalu lalang,biasa larhhhh waktu malam,sapa nak nampak kan,laO nampak pon hanya sekadar nampak ja tetapi tidax mengenali...HIHI^^,...sambil duduk ditepi panTai,atas pasir pantai yang basah,ako tetap duduk demi oranG yang tercinta,walaupon seluar ako berwarna putih,ako duduk tanpa pikirkan apa yang terjadi at seluar ako,dalam tekun bermesra-mesra bersama dea,tetiba percikan bunGa api terpancar,dalam masa 3 hinGGa 4 minit,bahagia sangat time itu,tak dapat lupakan saat kami bertentanG mata..tak pernah sebelom Ini buat begitu,coz Gf ako sangat malu orangnya..tetapi malam uhh dia tidax aGy malu bertentanG mata ako,coz mata akO pon dia tak nampak,coz malam ,uhh dea Berani bertentanG mata ngan ako..
(banyak kenangan manis malam iti)...setelah puas melepas rindu di tepi pantai kedengaran alunan ombak yanG pus pus..HIHI^^,..kami pon berGerak untuk pulanG,dalam perjalanan ako merasa sanGGat-sanGGat yang gf ako seoranG yanG manja n penyayanG orang nya..sambil Drive kereta Dia memegang tangan ako,dan menGGosok tangan ako selembut-lembutnya..uat ako tak boleh fokus at jalan,tapi apa2 pon ako fokus juGak,tanak kehilangan oranG yanG ako sayanG..uhh ako ingat kata2 Gf ako pandu cermat jiwa selamat..
sambil dea Gosok-Gosok denGan lemButnya tangan akO,dea merebahkan Kepala Dea at atas bahu akO,ya allah..sesunGGuhnya ako bahagIa sanGGat-sanGGat waktu itu,sepanjanG drivE ako pikir tentanG dea jEw..perasaan cinta ako at dea semakin bertambah malam itu..ako tak pernah rasa sebeGitu sebelom Ini,munGkin cinta yang ikhlas membuatkan akO bahaGia bersamanya,dan ako sentiasa memikirkannya HinGGa tidax pandanG pompuan lain selepas akO menGenalinya..thanks Azah Adira^^,..cinta dea yanG ikhlas amat bermakna bagi ako uat selama-lamanya..bagI ako sejak menGenalinya,ako menGGanGGap dea adalah Cinta pertama & akhir akO..ako bahaGia bersamanya..cinta ako untOk Dea Azah Adira ^^,..


*muka ako yang selalu bahagia bersamanya*

*menGambil Gf ako bersama kereta akO*

No comments:

Post a Comment